Facebook
Instagram
11 października 2017

polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

– §1 –
Informacje ogólne

  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem strony internetowej medicalpanel.pl (zwanej dalej: „Platformą”).
  2. Właścicielem Platformy i administratorem danych jest MedResearch sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-571), Aleja Armii Ludowej 6/164 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000687697, NIP: 7010705496, REGON: 367879485, zwana dalej „Spółką”.
  3. Dane osobowe zbierane przez Spółkę za pośrednictwem Platformy są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.
  4. Spółka zbiera i przetwarza dane osobowe osób fizycznych (zwanych dalej Użytkownikami lub Uczestnikami) korzystających z Platformy.
  5. Spółka dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Użytkowników Platformy.
  6. Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: kontakt@medresearch.pl
  7. Polityka Prywatności dostępna jest pod adresem internetowym https://medicalpanel.pl/private-policy oraz w siedzibie Spółki.
  8. Data ostatniej modyfikacji Polityki Prywatności: 09.07.2018r.
  9. Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym Spółka poinformuje Użytkowników z wyprzedzeniem minimum 7 dni.

– §2 –
Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna

  1. Wszystkie informacje uzyskane od Uczestników w trakcie Badań są przetwarzane w postaci zbiorczych zestawień. Dane z każdego badania za każdym razem przechowywane są osobno od danych osobowych Uczestników. Identyfikatory pozwalające systemowo sprawdzić, czy dany Uczestnik wziął już udział w badaniu, za każdym razem nadawane są losowo i nie mają bezpośredniego powiązania z żadnymi innymi informacjami o Użytkownikach. Spółka przekazuje swoim klientom informacje ze zleconych badań bez danych osobowych Uczestników, bez możliwości ich identyfikacji. Tymczasowe zaszyfrowane identyfikatory odpowiedzi, dostępne wyłącznie dla przeszkolonych pracowników Spółki, są wykorzystywane do prawidłowego działania Platformy, szczególnie w ramach naliczania zdobytych w Konkursie punktów.
  2. Dane osobowe Użytkowników są zbierane w przypadku:
    a) Rejestracji konta Użytkownika w Platformie, w celu utworzenia indywidualnego konta i zarządzania nim. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    b) korzystania z usługi formularza kontaktowego. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  3. W przypadku rejestracji konta w Platrofmie, Użytkownik podaje:
    a) adres e-mail
    b) Imię i Nazwisko
    c) Numer wykonywania zawodu
  4. Do celów realizacji wypłaty nagrody w Konkursie realizowanym w ramach Platformy Użytkownik podaje dodatkowo:
    a) Adres zamieszkania lub numer PESEL
    b) Numer konta bankowego w celu wykonania przelewu
  5. W przypadku skorzystania z usługi formularza kontaktowego, Użytkownik podaje następujące dane:
    a) adres e-mail
    b) imię i nazwisko.
  6. Dane osobowe przekazane Spółce przez Uczestników będą przetwarzane wyłącznie w celach:
    a) zapewnienia poprawnego działania Platformy, w tym np. poprzez usuwanie awarii i sprawdzanie poprawności wypełniania ankiet badawczych przez Uczestników oraz w celu optymalizacji działania Platformy.
    b) informowania Uczestników o aktualnie prowadzonych projektach badawczych (poprzez wysyłanie wiadomości na adresy email Uczestników).
    c) przeprowadzania dla Uczestników Konkursu realizowanego w ramach Regulaminu Platformy.
    d) realizacji wypłat nagród związanych z udziałem w Konkursie – dane osobowe niezbędne do prawidłowego dokonania przelewu bankowego oraz do dokumentacji płaconego przez Spółkę zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranych w Konkursie.
    e) weryfikacji spełniania przez Uczestników warunków uczestnictwa w Platformie.
    f) profilowania – pozostałe dane podane przez Uczestnika na etapie rejestracji oraz niektóre informacje udzielone w badaniach prowadzonych przez Spółkę, będą wykorzystywane do najlepszego dopasowania tematyki kolejnych badań, do których Spółka będzie wysyłała zaproszenia Uczestnikom.
  7. W przypadku jakichkolwiek reklamacji dotyczących działania Platformy, Spółka może przetwarzać niektóre dane osobowe Użytkownika takie jak: imię, nazwisko, adres email oraz dane dotyczące korzystania z usług. Podstawa prawna – prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  8. Przekazanie danych osobowych Spółce jest dobrowolne, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Użytkownika.

– §3 –
Komu udostępniane lub powierzane są dane oraz jak długo są przechowywane

  1. Dostęp do danych osobowych Użytkowników mogą mieć dostawcy Spółki, z którymi Spółka ma podpisane umowy zabezpieczające poufność tych danych. Do dostawców Spółki, którzy mogą mieć dostęp do danych osobowych Użytkowników należą: firma świadcząca usługę hostingu Platformy i firma świadcząca usługi księgowe. Zgodnie z zawartymi umowami dostawcy nie mogą używać informacji zapisanych w plikach zgromadzonych na serwerach do własnych celów, ani w żaden sposób wykorzystać danych osobowych Użytkowników.
  2. Dostawcy Spółki, którzy nie mają dostępu do danych osobowych Użytkowników, ale mogą mieć dostęp do wybranych informacji z plików cookies umieszczanych na urządzeniach Użytkowników to: dostawcy systemów do marketingu, systemów do analizy ruchu w Platformie, systemów do analizy skuteczności kampanii marketingowych.
  3. Przekazanie danych osobowych innemu podmiotowi odbywa się wyłącznie przy okazji wypłaty wygranej w Konkursie organizowanym w ramach Platformy i ma miejsce przy zlecaniu wykonania przelewu bankowego. W takim wypadku, Spółka przekazuje bankowi dane osobowe Użytkowników niezbędne do wykonania przelewów, a bank przetwarza je w zakresie niezbędnym do wykonania tego zadania.
  4. Dane osobowe Użytkowników Platformy przechowywane są w formie zaszyfrowanej, wyłącznie na serwerach zlokalizowanych na terenie Polski lub w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Dostęp do nich mają wyłącznie pracownicy Spółki, posiadający odpowiednie upoważnienia.
    a) Dane osobowe Użytkowników są przechowywane i przetwarzane przez Spółkę na podstawie wyrażonych przez nich zgód tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Spółka i jakie mogą być podnoszone wobec niej. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej. Termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
    b) W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Użytkownika przetwarzane są przez Spółkę tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
  5. W przypadku skierowania prawnie uzasadnionego żądania Spółka może udostępnić dane osobowe uprawnionym organom państwowym, w szczególności jednostkom organizacyjnym Prokuratury, Policji, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

– §4 –
Zarządzanie bezpieczeństwem, hasło

  1. Spółka zapewnia Użytkownikom bezpieczne i szyfrowane połączenie podczas przesyłania danych osobowych oraz podczas logowania się do Konta Użytkownika w Serwisie. Spółka stosuje certyfikat SSL wystawiony przez jedną z czołowych światowych firm w zakresie bezpieczeństwa i szyfrowania przesyłanych danych przez sieć Internet.
  2. Po zakończonym procesie rejestracji, Użytkownik otrzymuje pierwsze hasło dostępowe do Platformy w wiadomości email, które po zalogowaniu należy zmienić, tworząc własne hasło. Sposób zmiany hasła w Platformie opisany jest poniżej w pkt 3.
  3. W przypadku pierwszego logowania lub gdy Użytkownik posiadający konto w Platformie utracił w jakikolwiek sposób hasło dostępu, Platforma umożliwia wygenerowanie nowego hasła. Celem wygenerowania nowego hasła należy podać adres e-mail w formularzu dostępnym pod linkiem „Nie pamiętam hasła”, podanym przy formularzu logowania do konta w Platformie. Użytkownik na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji, lub zapisany w ostatniej zmianie profilu konta, otrzyma wiadomość elektroniczną zawierającą przekierowanie do dedykowanego formularza udostępnionego na stronie internetowej Platformy, gdzie będzie miał możliwość ustalenia nowego hasła.
  4. Spółka nie wysyła przypomnienia hasła. Hasło jest przechowywane w formie zaszyfrowanej, w sposób uniemożliwiający jego odczytanie
  5. Spółka nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej z prośbą o podanie danych do logowania, a w szczególności hasła dostępowego do konta Użytkownika.

– §5 –
Mechanizm cookies, adres IP

  1. Platforma używa niewielkich plików, zwanych cookies. Zapisywane są na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Platformę, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia” oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane przez Spółkę produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających Platformę. Dają też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin.
  2. Spółka wykorzystuje dwa typy plików cookies:
    a) Cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputerów Użytkowników.
    b) Cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Użytkowników.
  3. Spółka wykorzystuje cookies własne w celu:
    a) uwierzytelniania Użytkownika w Platformie i zapewnienia ciągłości sesji Użytkownika po zalogowaniu, dzięki której nie trzeba na każdej podstronie Platformy ponownie wpisywać loginu i hasła;
    b) analiz i badań ruchu na Platformie, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze strony internetowej Platformy, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości.
  4. Spółka wykorzystuje cookies zewnętrzne w celu:
    a) prezentowania treści multimedialnych na Platformie, które są pobierane z zewnętrznych stron internetowych takich jak www.youtube.com (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA);
    b) zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc z siedzibą w USA);
  5. Mechanizm cookies jest bezpieczny dla komputerów Użytkowników Platformy. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do komputerów Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Niemniej w swoich przeglądarkach Użytkownicy mają możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do komputerów. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Platformy będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
  6. Poniżej przedstawiamy jak można zmienić ustawienia popularnych przeglądarek internetowych w zakresie stosowania plików cookies:
    a. przeglądarka Internet Explorer – https://support.microsoft.com/pl-pl/help/278835/how-to-delete-cookie-files-in-internet-explorer;
    b. przeglądarka Microsoft EDGE – https://privacy.microsoft.com/pl-PL/windows-10-microsoft-edge-and-privacy;
    c. przeglądarka Mozilla Firefox – https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka;
    d. przeglądarka Chrome – https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl;
    e. przeglądarka Safari – https://support.apple.com/pl-pl/HT201265;
    f. przeglądarka Opera – https://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html.
  7. Podczas korzystania z Platformy mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
  8. Spółka może gromadzić adresy IP Użytkowników. Adres IP to numer przydzielany komputerowi osoby odwiedzającej Serwis Internetowy przez dostawcę usług internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do Internetu. W większości przypadków jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj. zmienia się przy każdym połączeniu z Internetem i z tego powodu traktowany jest powszechnie, jako nieosobista informacja identyfikująca. Adres IP jest wykorzystywany przez Spółkę przy diagnozowaniu problemów technicznych z serwerem, tworzeniu analiz statystycznych (np. określeniu, z jakich regionów notujemy najwięcej odwiedzin), jako informacja przydatna przy administrowaniu i udoskonalaniu Platformy, a także w celach bezpieczeństwa oraz ewentualnej identyfikacji obciążających serwer, niepożądanych automatycznych programów do przeglądania treści Platformy.
  9. Podczas korzystania z Platformy mogą być gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć Użytkownicy, lub innych czynnościach, podejmowanych na Platformie. Dane nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Użytkownikom lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania Platformy do preferencji Użytkowników, a także administrowania Platformą. Podstawa prawna – prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
  10. Platforma Internetowa zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące.

– §6 –
Prawa osób, których dane dotyczą – wciąg z przepisów o RODO

  1. Prawo do cofnięcia zgody – podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.
    a) Użytkownik ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił Spółce.
    b) Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody.
    c) Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Spółkę zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
    d) Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Użytkownika żadnych negatywnych konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem Spółka może świadczyć jedynie za zgodą.
  2. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych – podstawa prawna: art. 21 RODO.
    a) Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli
    b) Spółka przetwarza jego dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług Spółki, prowadzenie statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności Platformy oraz ułatwienie korzystania ze Platformy, a także badanie satysfakcji.
    c) Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać sprzeciw Użytkownika na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym profilowania w tych celach.
    d) Jeżeli sprzeciw Użytkownika okaże się zasadny i Spółka nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, dane osobowe Użytkownika zostaną usunięte, wobec przetwarzania których, Użytkownik wniósł sprzeciw.
  3. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – podstawa prawna: art. 17 RODO.
    a) Użytkownik ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.
    b) Użytkownik ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
    a. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
    b. wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę;
    c. wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach marketingowych;
    d. dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;
    e. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie Państwa członkowskiego, któremu Spółka podlega.
    f. dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.
    c) Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, Spółka może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z usług Medresearch Sp. z o. o., czy też dodatkowo adresu zamieszkania/adresu korespondencyjnego, numeru zamówienia, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z zawartymi umowami sprzedaży lub świadczeniem usług, czy też dodatkowo w celu rozliczeń podatkowych i rozliczaniem nagród związanych z prowadzeniem przez Spółkę Konkursu.
  4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – podstawa prawna: art. 18 RODO.
    a) Użytkownik ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Zgłoszenie żądania, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. Spółka nie będzie też wysyłała żadnych komunikatów.
    b) Użytkownik ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w następujących przypadkach:
    a. gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas Spółka ogranicza ich wykorzystanie na czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni;
    b. gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych Użytkownik zażąda ograniczenia ich wykorzystania;
    c. gdy dane osobowe przestały być niezbędne do celów w których zostały zebrane lub wykorzystywane ale są one potrzebne Użytkownikowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    d. gdy wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację – ochrona interesów, praw i wolności Użytkownika przeważa nad interesami, które realizuje Administrator, przetwarzając dane osobowe Użytkownika.
  5. Prawo dostępu do danych – podstawa prawna: art. 15 RODO.
    a) Użytkownik ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Użytkownik ma prawo:
    b) uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
    c) uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Użytkownika albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących Użytkownikowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
    d) uzyskać kopię swoich danych osobowych.
  6. Prawo do sprostowania danych – podstawa prawna: art. 16 RODO.
    a) Użytkownik ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Użytkownik, którego dane dotyczą ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej zgodnie z §7 Polityki Prywatności.
  7. Prawo do przenoszenia danych – podstawa prawna: art. 20 RODO.
    a) Użytkownik ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Użytkownik ma również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio takiemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe Użytkownika w postaci pliku w formacie csv, który jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych.
  8. W sytuacji wystąpienia przez Użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Spółka spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Spółka nie będzie mogła spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
  9. Użytkownik może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzana jego danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień.
  10. Użytkownik ma prawo żądać od Spółki przekazania kopii standardowych klauzul umownych kierując zapytanie w sposób wskazany w §1 Polityki Prywatności.
  11. Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.